رفتن به محتوای اصلی

معرفی و دانلود رایگان کتاب

مباحثی در تصمیم گیری با معیارهای چندگانه

نوشته دکتر هادی شیرویه زاد – دکتر محمد مهدی توکلی

آنچه در این کتاب میخوانید:

  • فصل اول: تصمیم گیری
  • فصل دوم: مفاهیم مقدماتی در تصمیم گیری چندمعیاره
  • فصل سوم: مدل های تصمیم گیری چندشاخصه
  • فصل چهارم: مدل های تصمیم گیری چندشاخصه غیر جبرانی
  • فصل پنجم: مدل های تصمیم گیری چندمعیاری فازی
  • فصل ششم: مدل های تصمیم گیری چند هدفه
MCDM3-2

 لازم به توضیح است نسخه الکترونیکی کاملاً منطبق با چاپ سوم بوده و هیچ بخش از نسخه چاپی، در نسخه الکترونیکی حذف نشده است. 

دریافت نسخه کامل کتاب با فرمت پی دی اف

 

دانلود به صورت خودکار پس از کلیک روی دکمه فوق انجام خواهد شد. در غیر اینصورت پس از کلیک راست روی این دکمه گزینه Save Link as را انتخاب کنید. پس از انتخاب مسیر ذخیره سازی توسط شما؛ فایل به صورت خودکار دانلود خواهد شد.

 

نویسندگان کتاب از شما مخاطبین گرامی دعوت میکنند؛ تا در قبال دریافت نسخه کامل کتاب به صورت رایگان، معادل با هزینه آن (24.000 تومان) و یا سایر مبالغ بنابر نظر و تمایل شما، به یکی از نهادهای خیریه زیر اهدا کمک انجام پذیرد. این امر کاملاً داوطلبانه و بنابر تصمیم شخصی شما مخاطبین گرامی بوده و حتی در صورت عدم انجام آن نیز دریافت کتاب به صورت کامل برای شما امکان پذیر خواهد بود.

در صورت تمایل خواهشمند است با استفاده از لینک های زیر و اطلاعات اعلام شده توسط خیریه هایی که در ادامه معرفی خواهد شد، نسبت به پرداخت وجه اقدام نموده و سپس در صورت تمایل تصویر فیش واریزی را به شماره ۰۹۳۸۰۱۵۱۱۷۱ از طریق نرم افزار پیام رسان واتساپ ارسال فرمائید.

پیشاپیش از همکاری شما در این فعالیت انسان دوستانه تشکر و قدردانی میگردد.

این کتاب تا کنون در سه نوبت تجدید چاپ شده و مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفته است. مطلوبیت کتاب به گونه ای است که در واحدهای مختلف دانشگاهی به عنوان کتاب مرجع (رفرنس) مورد استفاده اساتید دانشگاهی قرار گرفته است.

هزینه دریافت نسخه الکترونیکی کتاب چقدر است؟

با تصمیم نویسندگان کتاب، چاپ سوم علاوه بر نسخه های چاپی، به صورت الکترونیکی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. لازم به توضیح است انتشار نسخه الکترونیکی به صورت کاملاً رایگان (نسخه کامل) انجام خواهد شد. به همین منظور به استحضار کلیه مخاطبان محترم میرساند هرگونه دریافت وجه بابت ارائه نسخه الکترونیکی این کتاب غیر قانونی بوده و بر خلاف تصمیم نویسندگان آن میباشد.

چرا این کتاب به صورت الکترونیکی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است؟

نوبت های اول و دوم چاپ کتاب “مباحثی در تصمیم گیری با معیارهای چندگانه” با استقبال خوب دانشجویان و همینطور مخاطبان صنعتی آن قرار گرفت. تا جایی که این کتاب در واحدهای مختلف دانشگاهی به عنوان رفرنس مورد استفاده قرار گرفته است. با در نظر گرفتن این موضوع و همینطور فراهم سازی بستر دسترسی آسان برای افرادی که امکان تهیه نسخ چاپی این کتاب را تاکنون نداشته اند؛ نویسندگان بر آن شدند تا از طریق بستر الکترونیکی نسبت به توزیع چاپ سوم آن اقدام نمایند. چاپ سوم نیز همچون دو نوبت نخست؛ دارای کلیه مجوزهای لازم از نهادهای قانونی بوده و این امر با اخذ مجوز فروش آنلاین کتاب و با همراهی ناشر محترم آن صورت گرفته است.

معرفی پویش طنین مهر

پویش طنین مهر به همت جمعی از دانشجویان سابق رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد راه اندازی شده است. این پویش با شناسایی خانواده های محروم در سطح کشور، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام مینماید. این پویش بدون وابستگی به نهادهای انتفاعی و دولتی به صورت کاملاً مردم نهاد در حال فعالیت میباشد. برای آشنایی بیشتر با این پویش و نحوه مشارکت در امور خیر آن از طریق لینک زیر اقدام فرمائید.

 

معرفی موسسه خیریه کسا

در سال ۱۳۸۴ جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان بستری در بیمارستان امید، آغاز به فعالیت‌های فرهنگی نمودند.به تدریج و در هنگام فعالیت و گفتگو با خانواده این کودکان، دریافتند که «هزینه های سرسام آور درمان» بسیاری از والدین را مجبور به «ترک درمان» فرزندشان می‌کند. آگاهی از این حقیقت تلخ سبب گردید تا با همکاری موسسه خیریه محک، هسته اولیه این موسسه خیریه را در بیمارستان امید تشکیل دهند. سرانجام با گردهم‌آیی افراد معتمد و پزشکان مسئول و درد آشنا، موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اصفهان با نام اختصاری «کسا» در سال ۱۳۹۳ با شماره ۴۱۰۰ به ثبت رسید…

بنیاد دستان مهربان

از فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان علاوه بر سرپرستی خانواده‌های نیازمند می‌توان به مواردی از جمله مدرسه‌سازی، ساخت درمانگاه، اعزام کاروان‌های حمایتی به نقاط دورافتاده و محروم، حمایت خاص از بیماران خاص، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، اعطای کمک‌هزینه‌های تحصیلی و آموزشی، پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان اشاره کرد. حجم و کیفیت فعالیت‌های بنیاد دستان مهربان از ابتدا تاکنون به‌گونه‌ای بوده است که بارها از سوی نهادهای داخلی و خارجی مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته و موفق به کسب تمام گواهی‌نامه‌های بین‌المللی، از جمله گواهی‌نامه‌های مربوط به کیفیت و شفافیت نیز شده است. ضمن آنکه این بنیاد اخیراً به‌عنوان برند برتر حوزه‌ی نیکوکاری کشور انتخاب شد تا نشان دهد هر آنچه که در توان داشته، در طَبَق اخلاص گذاشته است.

“لطفاً پس از واریز وجه از طریق این درگاه حتماً اطلاعات واریز را از طریق شماره ٠٩٠٣۶٨۶٣٩٢٩ به آقای هادی شکوهی اطلاع رسانی بفرمائید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا